Unitel хөтөч Univision хөтөч

Wifi орохгүй тохиолдолд яах ёстой вэ?

Шинэчилсэн 1 сарын 09, 2021

Интернэт орохгүй байгаа бол цагаан төхөөрөмж дээрх Internet, WLAN, WAN гэсэн бичигтэй ногоон гэрлүүдээ шалгаж харах хэрэгтэй. 

Гэрлүүд асаалттай, унтраастай байгаагаас хамаараад доорх арга хэмжээг аваарай:

  • Тухайн гурван гэрэл асаалттай байвал интернэт төхөөрөмж хэвийн ажиллаж байна гэсэн үг. Иймд интернэтэд холбох гэж буй гар утас, таблет зэрэг төхөөрөмжүүдийнхээ тохиргоог шалгаарай. 
  • Харин WAN, Internet гэсэн бичигтэй ногоон гэрлүүд асахгүй байвал үндсэн сүлжээний холболтоо шалгах хэрэгтэй. 
  • WLAN гэсэн бичигтэй ногоон гэрэл асахгүй байвал цагаан төхөөрөмжийнхөө хажуу талын wlan товчлуур дээр 3-5 секунд удаан дараарай.

Интернэтийн цагаан төхөөрөмж хэвийн ажиллаж байгаа ч дараах тохиолдлууд Wi-Fi орохгүй байх тохиолдол бий.

  • Wi-Fi холбогдсон мөртлөө уншаад орохгүй байх
  • Орж гараад тасалдах
  • Limited access / Шар анхааруулга / гарсан
  • Wi-Fi нууц үгээ оруулахад incorrect password алдаа заах
  • Сүлжээний зураг улаан Х болсон 
  • Wi-Fi нэр гарахгүй

Зөвлөгөө: 

  • Төхөөрөмжийн холболтын заавар авах бол ЭНД дараарай.
  • Интернэтийн хурдаа шалгах заавар авах бол ЭНД дараарай.
  • Univision Mongolia chatbot руу хандах бол ЭНД дараарай.
  • Лавлах төв: Юнителийн дугаараас 1424 /үнэгүй/, бусад үүрэн болон суурин дугаараас 77118811 / энгийн тарифаар / дугаар руу залгаж асуугаарай. Өдөр бүр 24 цаг ажиллана. Лавлах төвөөр 1-0 шугамаар ажилтантай холбогдоно уу. 

Энэ нийтлэл танд тусалж чадсан уу?