Unitel хөтөч Univision хөтөч

Wi-Fi орж, гараад тасалдаад байвал яах ёстой вэ?

Шинэчилсэн 12 сарын 17, 2020

Интернэтийн төхөөрөмжийн WAN, Internet гэсэн бичигтэй ногоон гэрлүүд асахгүй эсвэл удаан унтарч асаад байвал холболтын сүлжээний утас хөндийрсөн гэсэн үг. Иймд та үндсэн сүлжээний холболтоо сайн шахаж залгаарай.

Wi-Fi орж гараад тасалдаад байвал дараах алхмуудаар шалгаж үзээрэй.

  1. Хамгийн сүүлийн үеийн браузер татаж суулгах
  2. Браузерын history-г цэвэрлэх
  3. Браузераа сольж үзэх
  4. Өөр төхөөрөмжүүдээр интернэтээ шалгах
  5. Цагаан төхөөрөмжийн холболтуудаа шалгах
  6. Цагаан төхөөрөмжөө унтрааж асаах
  7. Wi-Fi disconnect хийж, дахин холбогдох, Forget хийгээд дахин холбогдох

Санамж:

  • Дээрх тохиргоонуудыг хийгээд болохгүй байвал та манай ажилтантай холбогдоорой.

Зөвлөгөө: 

  • Төхөөрөмжийн холболтын заавар авах бол ЭНД дараарай.
  • Интернэтийн хурдаа шалгах заавар авах бол ЭНД дараарай. 
  • Univision Mongolia chatbot руу хандах бол ЭНД дараарай. 
  • Лавлах төв: Юнителийн дугаараас 1424 /үнэгүй/, бусад үүрэн болон суурин дугаараас 77118811 / энгийн тарифаар / дугаар руу залгаж асуугаарай. Өдөр бүр 24 цаг ажиллана. Лавлах төвөөр 1-0 шугамаар ажилтантай холбогдоно.

Энэ нийтлэл танд тусалж чадсан уу?