Unitel хөтөч Univision хөтөч

Wi-Fi Limited acces /шар анхааруулга/ гарсан бол яах ёстой вэ?

Шинэчилсэн 1 сарын 09, 2021

Интернэтийн төхөөрөмжийн WAN, Internet гэсэн бичигтэй ногоон гэрлүүд асахгүй эсвэл удаан унтарч асаад байвал холболтын сүлжээний утас хөндийрсөн гэсэн үг. Иймд та үндсэн сүлжээний холболтоо сайн шахаж залгаарай.

Wi-Fi Limited acces /шар анхааруулга/ гарсан бол дараах алхмуудаар шалгаж үзээрэй.

  1. Цагаан төхөөрөмжийн интернэт гэрэл асаж байгаа эсэхийг шалгах.
  2. Гараар ip хаяг тохируулсан бол автомат тохиргоотой болгох.
  3. Өөр төхөөрөмжүүдээр интернэтээ шалгах.
  4. Цагаан төхөөрөмжөө унтрааж асаах.
  5. Цагаан төхөөрөмжийн холболтуудаа шалгах.
  6. Wi-Fi disconnect хийж, дахин холбогдох, Forget хийгээд дахин холбогдох.

Санамж:

  • Зааврын дагуу шалгаад болохгүй байвал chatbot-р ажилтантай холбогдоорой.

Зөвлөгөө: 

  • Төхөөрөмжийн холболтын заавар авах бол ЭНД дараарай.
  • Интернэтийн хурдаа шалгах заавар авах бол ЭНД дараарай. 
  • Univision Mongolia chatbot руу хандах бол ЭНД дараарай.
  • Лавлах төв: Юнителийн дугаараас 1424 /үнэгүй/, бусад үүрэн болон суурин дугаараас 77118811 / энгийн тарифаар / дугаар руу залгаж асуугаарай. Өдөр бүр 24 цаг ажиллана. Лавлах төвөөр 1-0 шугамаар ажилтантай холбогдоно.

Энэ нийтлэл танд тусалж чадсан уу?